Lezingen en cursussen

Lezingenserie “Uurtje Cultuurtje"

Uurtje Cultuurtje op zaterdagmiddag van 16.00 – 17.30 uur.

Gratis voor leden, €5,- voor gasten, te voldoen in de zaal.

Ruim 20 keer per jaar organiseren we het zogenaamde "Uurtje cultuurtje", waarin bekende en minder bekende sprekers iets vertellen over een favoriet onderwerp. De Uurtjes Cultuurtjes zijn inmiddels befaamd om hun kwaliteit, en trekken vanwege hun toegankelijke onderwerpen vaak veel belangstellenden. Die onderwerpen variëren van (cultuur)geschiedenis tot maatschappelijke vraagstukken. De agenda van de Harmonie geeft een korte inhoud van ieder Uurtje Cultuurtje. Het UC-seizoen loopt van eind september tot en met eind april.

Aanmelden en inschrijving bij: lezing@societeitdeharmonie.nl. Voor elke lezing dient men zich apart aanmelden. Een enkele keer komt de lezing door omstandigheden te vervallen en krijgen degenen die zich opgegeven hebben daarvan bericht.

Let op: soms slaan we een week over omdat er dan een bridge- of Mahjongtoernooi is. Soms kan er nog iets wijzigen in het programma. In de agenda staat altijd de actuele informatie.

Lezingen & cursussen

Lezingen & cursussen algemeen

Bekijk de actuele berichten

Agenda - Lezingen & cursussen

Nieuws - Lezingen & cursussen

Let op, u bent niet ingelogd.
U ziet alleen de openbare pagina's.