Schermafbeelding 2022-09-09 om 16.57.54

Tweede optreden de Voice Senior

14 oktober 2022 20:00

Na een spetterend optreden j.l. mei treedt op vrijdag 14 oktober vanaf 20 uur op "The Voice Senior".

Een knallende muzikale avond in de Harmonie, met de finalisten van de televisie show The Voice Senior: Lou Leeuw, Ronald Nihot en Johan Haak! Aan het front Lou Leeuw, de bestormer van de Groningse popmuziek, plús onze eigen 'artiest'  Rieks is er ook bij!

Zij speelden in talloze bands met o.a. Nina Hagen, Cuby and the Blizzards en Herman Brood, dus dat belooft wat.

Om de avond goed te organiseren: stuur een mailtje naar cultuuropzondag@societeitdeharmonie.nl

*Met hoeveel bezoekers denk je te komen? Laat het weten, vol = vol! Enne, dat willen wij! Gezelligheid gegarandeerd! Tot dan.

Rubriek: Algemeen, Kunst & Cultuur, Concert, Feest door w.hooijer@home.nl