Biljartwinkel en keukasten

Biljartwinkel

De Sociëteit heeft een biljartwinkel waar leden terechtkunnen voor alle mogelijke biljartattributen, tegen een gunstige prijs.

In de winkel zijn keus te koop voor beginnende en gevorderde spelers. Een andere keu kan altijd besteld worden. Voordat je een beslissing neemt over de aankoop, mag je de keu een paar keer proberen. Naast de keus zijn ook andere biljartbenodigdheden, zoals krijtjes, onderhoudssetjes en potloden te koop.

Biljartoefenboekje

En natuurlijk is in de winkel het prachtige, in eigen beheer uitgebrachte, biljartoefenboekje te koop. Dit buitengewoon handige boekje dat door ons lid Wim Visser, in samenwerking met vele anderen, is samengesteld  kost € 20,- (voor leden van de Sociëteit) of € 25,- (voor niet-leden) als het in de sociëteit afgehaald wordt. Het boekje kan ook worden opgestuurd. Maak in dat geval
€ 24,95 (leden) of € 29,95 (niet-leden) over op rekeningnummer NL05 INGB 0000 9438 37 t.n.v. Sociëteit De Harmonie, onder vermelding van 'biljartoefenboekje' en je naam en adres. Als het boekje naar België of een ander land in Europa moet worden verstuurd kost het € 30,-. Om een demo van het boekje in te zien, klik hier.

Keukasten

De sociëteit beschikt over keukasten, zodat je niet elke keer je keu van en mee naar huis hoeft te nemen. Enige tijd geleden zijn er grote keukasten bijgekomen. Er is dan ook ruimte voor iedereen om zijn keu of keutas, afhankelijk van de grootte, in een keuvak op te bergen. Het is niet toegestaan ​​je keu of foedraal buiten de keukasten op de sociëteit op te bergen.
Meld je bij Jack Balkema als je een keukast wilt huren; tel. nr. 06 41611142. De huur van een kleine kast is eenmalig € 15,- en van een grote € 25,-. Wil je van klein naar groot, dan betaal je eenmalig € 10,- bij. En dat zolang je lid bent van de Sociëteit!

Neem contact over de biljartwinkel, het biljartboekje of de keukast

Neem voor meer informatie per mail contact op met Trees Westerhof (trijntjewesterhof@gmail.com)
of bel haar op nummer: 0621615567