Img 20170225 200711

Driebandenteam Harmonie naar halve finale

Het driebanden-groot team van de B.C. de Harmonie is doorgedrongen tot de landelijke halve finales  bekercompetitie van de KNBB. Een prestatie van formaat. In de vijfde ronde speelt het team op zondag 25 maart a.s. eerst thuis in Sociëteit De Harmonie tegen het team van W. v.d. Sanden uit Hilvarenbeek. Dit team komt uit in de eerste divisie van de KNBB. Al hun spelers spelen met een gemiddelde van boven de één. Het wordt daarom een enerverende wedstrijd waarbij we  verzekerd kunnen zijn van heel fraai spel. De aanvang is om 13.00 uur. De toegang is gratis. Op zaterdag 7 april speelt het team de uitwedstrijd in Hilvarenbeek. Aanvang ook om 13.00 uur. (Op en neer 530km).

De winnaar over deze beide partijen speelt later in het seizoen om het landelijk kampioenschap.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie door M.C.M. Spaltman