Een schoon biljart?

Iedereen wil graag op een schoon biljart een potje spelen of even oefenen, maar daarvoor zijn er vrijwilligers nodig om diverse schoonmaaktaken uit te voeren. De schoonmaak valt onder de verantwoordelijkheid van de biljartcommissie, waarvan ik de vertegenwoordiger ben.

Op dit moment word ik geassisteerd door een vijftal vrijwilligers, die ieder een dag voor hun rekening nemen. De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het stofzuigen van de biljarts en nemen ongeveer drie kwartier tot een uur in beslag. Ook banden en randen moeten schoon en zo nodig dienen vlekken te worden verwijderd. Om de paar weken moeten de ballen grondig schoon gemaakt worden.

De schoonmaak gebeurt aan het begin van de dag, dus vanaf 10.30 uur.

We zouden graag nog enkele vrijwilligers aan ons team toevoegen om een wat bredere basis te hebben, ook voor vakanties en andere verhinderingen.

Hoe meer mensen meedoen, des te minder is het beroep dat op ieder gedaan wordt!

Je kunt je aanmelden bij Jack Balkema, mail j.p.balkema@gmail.com.

Telefonisch mag natuurlijk ook, telefoonnummer 06 4161 1142.

Je kunt natuurlijk ook bellen als je eerst nog wat meer informatie wilt. Of: kom gewoon eens langs op een ochtend en spreek de dienstdoende schoonmaker aan.

Ik hoor graag.

Namens de biljartcommissie