De harmonie cup1

Harmonie Cup 2017 - 2018: niet vergeten in te schrijven!

Er kan nog (tot 9 oktober) ingeschreven worden voor de Harmonie Cup. Dat kan door je op te geven op de intekenlijst die naast de bar hangt of door een e-mail te sturen naar Eppo Viswat, viswat@kpnmail.nl). Als je mailt, vermeld dan je naam, telefoonnummer, e-mailadres, (eventueel) de club waar je lid van bent, spelsoort en moyenne (het laatste alleen als je de vorige keren niet hebt meegedaan).
Voor meer informatie lees het nieuwsbericht van 8 september jl., of kijk op de website onder 'Documenten'.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Ruud Boelens