Img 20181028 135250

Nieuw: Snelbiljart toernooi

Biljartclub GBC organiseert voor iedereen die wil meedoen op zaterdag 19 januari een bijzonder biljarttoernooi: snelbiljart. Er worden korte partijen libre gespeeld, 10 beurten, met een maximale tijdsduur van 15 minuten. Deelname staat open voor alle leden van De Harmonie, het maximaal aantal deelnemers bedraagt 40. Introducees zijn onder voorbehoud welkom, als het maximale aantal deelnemers wordt bereikt hebben leden voorrang. Meedoen kost €10,- inclusief lunch. Je kunt je nu inschrijven met een mail naar snelbiljart@xs4all.nl of eerst meer lezen over hoe het werkt.

Rubriek: Algemeen, Biljarten door M.C.M. Spaltman