Openingstijd op vrijdagen verruimd i.v.m. biljartwedstrijden

Vanaf deze week beginnen de officiële biljartwedstrijden van onze diverse Sociëteitsverenigingen weer. De wedstrijden van BC de Harmonie worden op de vrijdagavond gespeeld, i.v.m. met de vele teams die in hun competitie uitkomen. Dat betekent dat de Sociëteit elke vrijdagavond weer geopend is. In ieder geval in eerste instantie tot de Kerst. Uitgezonderd zijn de dagen rondom Kerst en Oud & Nieuw, en uitzonderingen daargelaten. Ook dat zal dan indien nodig t.z.t. bekend worden gemaakt. Het overzicht van de te spelen wedstrijden hangt aan het bord in het Grandcafé.

Dit betekent dan ook dat er op die avonden de mogelijkheid is voor ''vrij biljarten'', op de tafels die niet worden gebruikt. Daarnaast bent u natuurlijk van harte welkom om bij de wedstrijden aanwezig te zijn als toeschouwer! De sluitingstijd van 24.00u zal gehandhaafd worden, conform de (Corona) Horeca openingstijden welke nu gelden.

Mocht het voorkomen dat er op die avond slechts één team speelt en er (te) weinig animo is vanuit de vrije biljarters, dan zal de Sociëteit eerder kunnen sluiten.

Met vriendelijke groet,

Bestuur, Biljart Cie en Horeca.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie door René Bouma