De harmonie cup1

Opvolgers organisatoren Harmonie Cup gezocht

Binnenkort wordt de finales van de Harmonie Cup gespeeld. Dat is dan voor de 6e keer. Het toernooi is oorspronkelijk opgezet om de biljarters uit alle geledingen van de Sociëteit een gezamenlijk toernooi te geven.
Vrije biljarters en leden van de 4 onder-verenigingen hebben 6 jaren lang enthousiast deel genomen en hebben elkaar zo beter leren kennen. Het aantal deelnemers varieerde over die periode van 49 tot 63. De organisatie is steeds in handen geweest Ruud Boelens en Eppo Viswat, bijgestaan in enkele jaren door Bert Koning, Antoinette Borchert of Marjet Simmelink. Ook Wim Oldeman heeft wel eens een handje geholpen.

Opvolgers Eppo en Ruud gezocht
Het toernooi heeft een plaatsje gekregen in het Sociëteits-biljarten. Best iets om trots op te zijn. Maar na 6 jaren is het tijd om het stokje over te geven. Nieuwe mensen hebben een frisse blik en kunnen met nieuwe ideeën weer elementen aan het toernooi toevoegen.Bovendien vinden Ruud en Eppo het nu ook welletjes.Zij vragen je, als je daar belangstelling voor hebt en het gevoel dat je ook wel iets wilt doen, je bij een van hen aan te melden om het toernooi van hen over te nemen. En het wordt vaak gezegd, maar het is nu echt zo: heel veel tijd kost het niet.

Twee mensen is genoeg
Dat overnemen moet met ingang van het komend seizoen, waarin E&R nog voor een goede overdracht en ondersteuning kunnen en willen zorgen. Als er hiervoor geen aanmeldingen binnenkomen is het toernooi kennelijk toch minder interessant en is het definitief mooi geweest, zo laten zij weten.

Rubriek: Algemeen, Biljarten door Ruud Boelens