Top-8 toernooi 2019

TOP-8 Toernooi

Van 23 april tot en met 4 mei 2019 organiseren wij in onze biljartzaal in de Harmonie een Open Libre Toernooi dat deel uitmaakt van het Top-8 Masters toernooi.

Het aantal te maken caramboles wordt berekend over 20 beurten en tot aan de finale speelt iedere deelnemer 3 partijen per middag/avond.

De voorrondes zijn op 23, 25, 26 en 30 april aanvang 19:00 uur en op 26 april ook in de middag vanaf 13:00 uur.

De 2e ronde is op 2 en 3 mei aanvang 19:00 uur.

De finale wordt gespeeld op zaterdag 4 mei aanvang 13:00 uur.

Het inleggeld bedraagt € 5 per deelnemer

Iedereen met een moyenne tot en met 6,99 kan zich opgeven.

Als een deelnemer op bepaalde data niet kan dit graag vermelden bij opgave.

Opgave is enkel mogelijk per e-mail (toernooiharmonie@gmail.com) en kan tot en met 12 april onder vermelding van voor- en achternaam, naam vereniging, mobiele telefoonnummer en het moyenne.

Rubriek: Algemeen, Biljarten door Otto Krol