Uitzending Kaderbiljart BC De Harmonie gemist? Kijk hier naar OOG TV

Op zaterdag 3 februari 2018 maakte OOG TV opnames van de districtsfinale kaderbiljart. Aan het woord zijn Johan Hidskes en Folke Spakman. Johan was ook te horen op Radio Noord.

Uitzending OOG TV maandag 5 februari 2018: districtsfinale kaderbiljart 3 en 4 februari.

Help je ons dit filmpje te verspreiden?

Je kunt het eenvoudig delen via Facebook, Twitter en andere sociale media door onder het filmpje op het betreffende ikoontje te klikken. Vind je dit lastig, deel dan het bericht dat hierover op onze eigen Facebookpagina staat. En volg je ons nog niet op Facebook, dan is dat via deze link ook heel eenvoudig te realiseren.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie door M.C.M. Spaltman