Hieronder vindt u de biljartleraren die benaderd kunnen worden voor individuele lessen. De leraren hebben uiteraard hun prijs. Verder is er in overleg veel mogelijk. De plaats, de lestijden, de frequentie en eventueel ook lessen voor duo’s of meer.

Biljartschool ALEX

Biljartonderricht in de spelsoorten libre, kader en bandstoten. Op elk niveau, ook het wedstrijdspel en de daar vaak aan gerelateerde mentale aspecten. Sinds 1988 ruime ervaring in de biljartinstructie, sinds 1998 KNBB gecertificeerd. In 2014 en 2015 biljartlessen verzorgd in Biljartschool Freddy Davids. De inhoud van de lessen is conform de officiële KNBB normen en biljarttheorie.

Voor meer informatie:

Alexander van Zanten

Email a.j.vanzanten@tele2.nl

Facebook: https://www.facebook.com/Biljartschool-Alex-114693367047545

Folke Spakman

Sinds 2012 ben ik lid van biljartclub de Harmonie in Groningen. We spelen op de dinsdagavond.

Nadat ik in 1999 ben begonnen met biljarten heb ik veel geleerd en ook mooie resultaten geboekt, zoals 5 keer Nederlands kampioen in diverse klassen, onder andere Libre en Kader 38/2. Momenteel speel ik voornamelijk kader 57/2 en bandstoten. Ik vind het hartstikke leuk om les te geven, dus als je denkt een lesje daar kan ik wat van leren, neem dan contact met me op via 06-13861566 of op e-mail folke_18@hotmail.com

Mocht je meer willen weten, je kunt me altijd bellen, mailen of aanspreken op een moment dat je me treft in de Sociëteit.

Met vriendelijke groet,

Folke Spakman