Organiseerden we in maart en april van dit jaar nog een blok van 5 workshops, dit seizoen gaan we het aantal verdubbelen en over een periode van 5 maanden leggen - van december tot en met april, gemiddeld 2 per maand dus De eerste 3 staan op stapel. Met hierin ook een tot dusver nog niet eerder (schande!) behandeld thema, het driebandspel.

Zaterdag 14 december leidt Henk Vegter ons in in de geheimen van het bandstoten. Het is een vervolg op zijn workshop van maart, met zowel oude als nieuwe elementen. Tijd: van 12:00 - 14:00 uur

Zaterdag 21 december wijdt Gerard Mulder zich aan de wegen die uiteindelijk voeren naar de fameuze serie Americain: hoe daar te komen? Ook hier weer herhaling met nieuwe elementen. Tijd, eveneens van 12:00-14:00 uur

Zaterdag 11 januari instrueert het complete driebandteam ons (op kleine èn grote tafels!) over de de beginselen van... precies. NB. ook voor librespelers niet te versmaden! Zoals steeds, van 12 tot 2.

Voor wie?

Voor alle leden van de sociëteit die de basiscursus en de vervolgcursus Biljarten voorbij zijn, op een libre-niveau van rond de 1,5 zijn aanbeland en enig idee hebben van het belang van de genoemde vaardigheden. Tip: wie aarzelt zit goed - inschrijven!

Door wie?

Gekwalificeerde spelers uit eigen huis. De workshops maken deel uit van een leergang biljarten van instapniveau tot individuele lessen op sociëteit De Harmonie. Ze zijn tevens onderdeel van de tegenprestatie die de sociëtiet vraagt van de door haar gefaciliteerde sociëteits-teamspelers.

Kosten

Deelnemers betalen per workshop een vergoeding van 5 Euro aan de sociëteit. De penningmeester van de sociëteit int de bedragen op factuur.

Inschrijving

Er kunnen per workshop 16 biljarters deelnemen (bij de driebandworkshop 20). Bij te grote belangstelling wordt er geloot en plaatsen de afvallers zich automatisch voor een workshop later in het jaar. Aanmelden kan per e-mail op biljart@societeitdeharmonie.nl met vermelding van de workshop waaraan men wil deelnemen.

Ook kan men intekenen op de lijst op het prikbord naast de bar.

Biljartcommissie sociëteit De Harmonie