Grand Café

Het Grand Café is de horecavoorziening (eigen B.V.) van de sociëteit die het mogelijk maakt dat de leden meerdere dagdelen actief zijn en intussen een consumptie kunnen nuttigen in een prettige en ongedwongen sfeer. Een kopje koffie met gebak, `n krantje aan de stamtafel, borrel aan de bar, ''alleen of met z'n 2'' of gezellig met een groepje, wees welkom! Uiteraard verzorgt ons team alle ''natjes en droogjes'' bij de vele activiteiten en werken we mee aan de speciale wensen van een ieder.

Leden én hun introducees kunnen elke dag lunchen en dineren van maandag t/m vrijdag. Reserveren is en blijft voorlopig gewenst. Als je met een groep komt is dat zeker prettig. Bel voor reserveringen of het bestellen van eten rondom speciale activiteiten naar 050-3129717. Of stuur een mail naar ons: rene@societeitdeharmonie.nl.

In het Grand Café en in de biljartzaal staan overal de drank en spijskaarten met de prijslijst (download pdf voor leden na inloggen beschikbaar) van de versnaperingen etc. die er zijn. Daarnaast vind je regelmatig een kaart met bijzondere gerechten in het Grand Café. Informeer ook bij de gastheren en -dames: de mogelijkheden zijn altijd bespreekbaar!

Lage prijs voor basisbehoeften zoals koffie, thee, fris, huiswijn en bier.
Voor de prijsstelling van het aanbod van ''Drank en Versnaperingen'' in De Harmonie zijn we uitgegaan van de stelling dat het lidmaatschap van De Harmonie voor iedereen bereikbaar moet zijn! Daarom bieden we studenten en mensen met een Stadjerspas 50% korting op de kosten van het lidmaatschap. In lijn daarmee moeten consumpties die behoren tot de basisbehoeften van eten en drinken aantrekkelijk geprijsd zijn: ongeveer 10% onder de prijs die je in een openbare gelegenheid betaalt. Maar óók wij moeten af en toe meegaan met de eventuele verhoging van inkoopprijzen, welke ons wordt opgelegd. Wie 'luxer' wil eten (wij werken met dagverse produkten) en drinken betaalt daarvoor een prijs die meer in de buurt van de marktprijzen ligt (Lees: de horeca in de rest van Groningen en het land). Onze prijzen zijn gecalculeerd op basis daarvan.

We zien je graag als onze gast!

Hartelijke en gastvrije groet,

Team Horeca Harmonie

Openingstijden

Het Grand Café is altijd open wanneer de Sociëteit is geopend. Zie de openingstijden. Ook als je (als lid) niet wenst te biljarten of te bridgen, ben je van harte welkom. En uiteraard kun je altijd introducees meenemen.

Mocht je in de stad zijn, bijvoorbeeld om te winkelen, dan staat bij ons de koffie klaar!  En ja, de taart ook.

Werken in het Grand Café: vacature!

Wij zijn nog steeds op zoek naar een medewerker bediening (m/v), met affiniteit voor service naar gasten toe, én ervaring met de keuken. Meer info bij René.

Reserveren is gewenst, voor lunch en diner.

E-mail horeca@societeitdeharmonie.nl