Vacature medewerker bediening (parttime of fulltime)

Sociëteit De Harmonie biedt iedereen uit Groningen en Ommelanden de mogelijkheid in een uitnodigende ambiance geestverwanten te ontmoeten, om samen plezier te beleven aan cultuur, biljart, bridge, Mahjong, literatuur, debat en andere activiteiten die zij zelf ontwikkelen. Het activiteitenaanbod en ledental groeit. Wij bouwen nu aan een horecavoorziening die het mogelijk maakt dat mensen met plezier meerdere dagdelen actief zijn en tussentijds in de sociëteit de nodige versterkingen kunnen nuttigen in een prettige sfeer.

De organisatie

De sociëteit is een vereniging met ruim 450 leden. De medewerkers horeca – een team van ongeveer 10 mensen - zijn in dienst bij de Harmonie Horeca BV. Het team is in januari 2019 begonnen. Sindsdien verzorgen we ook de lunch en een eenvoudig diner in het Grand Café.

De opdracht

Sociëteit De Harmonie zoekt een medewerker bediening om het team te versterken die flexibel inzetbaar is, ook in het weekend. Met jouw collega’s organiseer je de gastvrijheid, eten en drinken voor de leden gedurende de openingstijden. Die zijn van 10.30 ’s ochtends tot ongeveer 24.00 uur; op vrijdag tot 20.00 uur en zaterdag tot 19.00 uur. Zondags zijn we gesloten, tenzij er concerten of evenementen plaatsvinden. Wie bij ons werkt is vrijwel altijd op zaterdagavond en zondag vrij: waar vind je dat in de horeca! De leden zijn vaste gasten die je allemaal bij naam leert kennen. Hou jij ervan om het onze leden naar de zin te maken door jouw attente verzorging van onze horecafunctie? Solliciteer dan. Geef vooral aan hoeveel tijd per week je beschikbaar bent.

Medewerker bediening met horecadiploma

De medewerker die wij zoeken:

• Heeft een opleiding in de horeca en is in bezit van het diploma Sociale hygiëne, liefst ook Bedrijfshulpverlening (BHV).
  • Is in staat zelfstandig te werken en heeft er plezier in het de gasten naar hun zin te maken, zorgt voor een prettige sfeer.
  • Neemt initiatief om de dienstverlening te verbeteren waar dat kan.
  • Kan goed in een team werken.
  • Is in staat borrelhapjes zelf te bereiden.

Aantoonbare werkervaring in de horeca is absoluut noodzakelijk om voor deze functie in aanmerking te komen.

Wij bieden

Wij bieden je een dienstverband met een flexibel aantal uren – in overleg te bepalen – en alle ruimte om initiatief te nemen en je te ontwikkelen in je vak. De cursus voor het diploma BHV mag je op onze kosten volgen, als dat nodig is. Het salaris is conform de CAO Horeca, Medewerker bediening niveau 3, referentiefunctie B.3.1.

Procedure

Heb je belangstelling stuur dan je motivatiebrief met CV naar vacature@societeitdeharmonie.nl. Voor meer informatie kun je bellen met René Bouma: 050-3129717. Wie weet, tot ziens!