BILJARTCLUB CONTENT

BiljartClubContent stelt zich ten doel het bevorderen van de gezelligheid door de beoefening van de biljartsport door liefhebbers. Open staan voor andere leden en zich thuis voelen binnen de club zijn belangrijke onderdelen. De leden van de BCC zijn een mix van mensen uit het bedrijfsleven, medische wereld en overheid met zeer verschillende meningen en visies. Het biljartspel wordt beoefend als onderdeel van een gezellige avond . De competitie opgezet voor deze Vriendenclub is er een deel van. De speelavonden zijn wekelijks op de woensdagavond vanaf 19.00 uur tot ca. 23.00 uur in de grote biljartzaal. Omdat men tevens lid is van de Sociëteit De Harmonie staan ook alle andere activiteiten open voor deelname. Tevens bestaat de mogelijkheid om zich te bekwamen in het biljartspel middels een gratis cursus biljarten.Door de jaren heen zijn een aantal vaste evenementen ondersteunend  aan deze gezellige sfeer. Met veel genoegen wordt binnen onze club deelgenomen aan het captainsdinner, aspergemaaltijd en activiteiten rond Kerst en Pasen.De omvang van het ledenbestand zal beperkt moeten blijven tot 42 (dit heeft te maken met het aantal Biljarttafels). Het ledental van onze club is op dit moment 32. Dit aantal willen we aanvullen zodat deze Biljart Vriendenclub een blijvend deel van de Sociëteit vormt. De leeftijd van onze leden is 65+. We zoeken nu een aantal nieuwe leden buiten en binnen de Harmonie vanaf 60 jaar die affiniteit hebben met onze gemêleerde Biljart Vriendenclub.

Het bestuur bestaat uit 5 leden; een voorzitter, secretaris, penningmeester en 2 wedstrijdleiders. Zij worden gekozen voor een periode van 5 jaar. Ieder jaar wordt er een kascommissie benoemd. De samenstelling van het bestuur van de BCC is als volgt:

Harry Middel voorzitter, Jan van Hemmen secretaris, Jan Tijdens penningmeester, Jan Aaldriks 1e wedstrijdleider, Joop Datema 2e wedstrijdleider.

Hij, die wenst toe te treden, dient een aanvraag in bij het bestuur. Bij toelating dient men lid te zijn of te worden van Sociéteit De Harmonie. Nieuwe leden zijn WELKOM!. Voor meer informatie kan men zich wenden tot secretaris van het bestuur:

Jan van Hemmen, Emmalaan 10,
9752 KT Haren,
tel.; 050 534 71 80

janvanhemmen@outlook.com

BiljartClubContent

BiljartClubContent algemeen

Bekijk de actuele berichten

Agenda - BiljartClubContent

Nieuws - BiljartClubContent

Let op, u bent niet ingelogd.
U ziet alleen de openbare pagina's.