Maak kennis met Metropole

Vrijblijvend drie avonden biljarten

U bent van harte welkom bij onze gemoedelijke club, als doorgewinterde speler of als beginnende biljarter. Nooit eerder gespeeld? Wij leggen u het spel graag uit en leren u de basisbeginselen.

Daarna kunt u zich desgewenst in het nieuwe jaar opgeven voor de gratis biljartlessen die de biljartcommissie binnen de Sociëteit De Harmonie organiseert.

Geheel vrijblijvend kunt u drie donderdagavonden met ons biljarten vanaf 19.00 uur. Aanmelden hoeft niet, u kunt zo op de donderdagavond binnenlopen. Het mag wel, dan houden we rekening met uw komst. Bel daarvoor met 06-51 258 246 of mail naar de secretaris van Metropole.

Kwartaallidmaatschap ter kennismaking

Weet u na drie clubbezoeken op de donderdagavond nog niet zeker of het plezier in biljarten blijvend zal zijn? Maak dan gebruik van ons kennismakingsaanbod: een kwartaallidmaatschap voor € 28,75 (naast het lidmaatschap van Sociëteit De Harmonie à € 225.- per jaar).

Ervaar het zelf: beleef de donderdagavond bij Metropole!

Biljartclub Metropole

Biljartclub Metropole algemeen

Metropole informatie

Actueel

Bekijk de actuele berichten

Agenda - Biljartclub Metropole

Nieuws - Biljartclub Metropole

Let op, u bent niet ingelogd.
U ziet alleen de openbare pagina's.