Feest

We houden wel van een feestje bij De Harmonie. Dus organiseren we regelmatig een feestavond. Let op de agenda en de Nieuwsbrief. Wat we zoal doen? Hieronder kun je kijken hoe wij feest vieren tijdens het openingsfeest seizoen 2017-2018 met muziek van de Lou Leeuw band en karaoke.

Heb je een idee voor een mooi feest?

Een goede reden voor een feestje is altijd te bedenken. Dat hangt echt niet af van een speciaal moment, zoals de opening of sluiting van het seizoen. Wie een idee heeft voor een leuk feest kan contact opnemen met Carla Alma of Jack Blaauw, respectievelijk de voorzitter en secretaris van de Activiteitencommissie. Contactgegevens vind je in de ledenlijst.

Regelmatig dansfeest:  https://youtu.be/CViEy4OBvJc

Feest

Feest algemeen

Actueel

Bekijk de actuele berichten

Agenda - Feest

Nieuws - Feest

Let op, u bent niet ingelogd.
U ziet alleen de openbare pagina's.