Harmoniecup seizoen 2020-2021

Beste biljarters (m/v)

Het afgelopen seizoen is de strijd om de Harmonie cup gestaakt omdat het corona virus zijn intrede deed in ons dagelijks leven. Alhoewel de crisis nog niet voorbij is meent de commissie dat het starten van een Harmonie Cup 2020-2021 verantwoord is. Daarbij zijn de crisisregels zoals deze gelden in onze sociëteit natuurlijk van toepassing, maar zij vormen geen belemmering.

De eerste ronde start eind oktober en duurt tot eind december (zo rond de kerstdagen), de tweede ronde start begin januari en eindigt eind februari en de derde ronde begint begin maart en eindigt eind april. De finale wordt in mei gespeeld.

Net als in voorgaande jaren wordt er in twee categorieën gespeeld, namelijk libre / bandstoten en driebanden.

Wanneer je wilt meedoen, kun je je aanmelden bij Jack Balkema, of bij Henny Kars. Je kunt je ook aanmelden via het inschrijfformulier dat op het prikbord in de sociëteit aanwezig is.

Wil jij bij aanmelding je naam vermelden, alsmede je mailadres en het moyenne, uiteraard ook voor welke categorie je je opgeeft. Je mag aan beide soorten deelnemen.

Groet,

Jack Balkema / Henny Kars

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Otto Krol