Schaak op school

Nieuwe deelnemers voor het Witte Paard!

Beste Harmonieleden,

Na de oproep in de vorige nieuwsbrief voor onze schaaktafel hebben drie personen gereageerd. Zij waren onmiddellijk enthousiast (een compliment voor ons schaakclubje) en worden zeer waarschijnlijk lid van het Witte Paard.

Graag wil ik nog wat uitleg geven over het lidmaatschap. Geen inschrijfkosten, geen opkomstplicht.

Dus ook zeer geschikt voor personen die zo af en toe op de maandagochtend een partijtje willen spelen. Voor hen alleen een meldingsplicht bij komst zodat we een en ander klaar kunnen zetten. Hen zal wel gevraagd worden of ze op onze mailinglijst geplaatst willen worden.

Hoe gemakkelijk is het dan om eens langs te komen.

Onze speeldata voor dit jaar: 4 en 18 december.

Kees Hofman

Rubriek: Algemeen, Schaken door Yvonne van den Berg