10-Over-Oranje Toernooi onder swingende muziek op Koningsdag

''10-Over-Oranje Biljart-Toernooi'' onder swingende muziek op Koningsdag.

Aanvankelijk zou de Sociëteit op Koningsdag 2023 gesloten zijn, maar we kwamen op een véél beter, en best wel een leuk plan! In weerwil van eerdere berichten zullen we op 27 april geopend zijn, en wel voor een ''10-Over-Oranje-Toernooi''! Hét Koningsdag Toernooi wat al jaren bestond bij Café de Wolthoorn, buiten(!), soms in de regen, soms met fantastisch weer, maar helaas de laatste 4 jaar niet meer door kon gaan, door omstandigheden.. Máár nú bij ons! ''10 over oranje'' is hetzelfde als ''10 over rood'', alleen wordt de rode bal op Koningsdag vervangen door een oranje exemplaar.

Met swingende muziek van Rieks and Friends van 14.00 tot 18.00 wordt dit ook een waar feest voor de niet-biljarter!

Het toernooi zal aanvangen om 12.30u en duurt tot  +/- 17u. Daarna zal de prijsuitreiking volgen.

Aanvang toernooi 12.30 uur, vooraf inschrijven is een voorwaarde.
Opgave toernooi tot uiterlijk 26 april, enkel via: johanhidskes@hotmail.com

Organisatie door BC de Harmonie, voor alle leden, introducees zeer welkom!
Inleggeld van €5,- kan op de feestdag worden voldaan. Graag contant.

De inschrijving kent een beperkte deelname. Wees er dus snel bij! Vol=Vol!

Gerard Mulder

Rubriek: Algemeen door w.hooijer@home.nl