Dick klevering districtskampioen gem kader 2012 - 2013

Dick Klevering districtskampioen biljarten gemengd kader

Op 22 en 23 februari vonden in onze sociëteit de districtskampioenschappen gemengd kader plaats. Vier leden van de organiserende Biljartclub De Harmonie hadden zich via voorwedstrijden voor deze finale geplaatst. Berend Erends werd vijfde en Alexander van Zanten vierde. De hoofdprijzen werden behaald door Jan Staal (tweede) en Dick Klevering. De laatste werd kampioen met slechts één verliespartij. Hulde voor hem dus. En uiteraard voor alle leden en arbiters, die zich hebben ingezet om deze finale succesvol te laten verlopen.

De volledige uitslag is te vinden op de website van Biljartclub De Harmonie.

Rubriek: Algemeen, Biljarten door Ruud Boelens