Geslaagden
Praktijkexamen

Geslaagde Clubarbiters

Op zaterdag 16 februari is de 1e (woensdag) groep van zeven deelnemers aan de cursus clubarbiter biljart geslaagd! Zes avonden lang hebben zij onder leiding van Derkje Bakker-Woortman en haar echtgenoot Derk de kneepjes van het arbitreren geleerd. Daarnaast hebben een aantal goede voorspelers hun medewerking verleend aan het welslagen van deze cursus. Het resultaat mag er zijn, want nadat voor de theorie iedereen was geslaagd, volgde het praktijkgedeelte. Direct na afloop hiervan kon de examinator de heer Ad Broekman iedereen geruststellen met de verlossende woorden dat alle zeven kandidaten waren geslaagd! Dat er nog wel het één en ander op te merken viel bij alle kandidaten, mocht de sfeer niet bederven en moest worden gezien als opbouwende kritiek. Tenslotte maken de beste arbiters wel eens een foutje, maar die kun je weer herstellen!

Op de foto vlnr: De heren Popko Dijkema, Ad Broekman, Herman Kalter, Jack Balkema, Gerard Smeltink en Trienco de Vries. Zittend de dames Trees Westerhof, Derkje Bakker-Woortman en Annie van der Boor-Migchelsen.

N.B.: Op vrijdag 22 maart zal de 2e (vrijdag) groep van 9 kandidaten hun examen afleggen. Wij wensen hun veel succes!!

Rubriek: Biljarten door Wim Oldeman