Jaaractiviteitenkalender biljarten 2014 - 2015 op de website

De Jaaractiviteitenkalender biljarten 2014 - 2015 is klaar. Het is de vinden op de gebruikelijke plaats op onze site, rechts op de pagina. Op de kalender staan alle voorwedstrijden en finales die door onze biljartclubs worden georganiseerd, alsook alle wedstrijden van de teams.

Metropole
Nieuw is dat Metropole met een team meedoet met de seniorencompetitie van de biljartbond. Ze spelen hun wedstrijden op maandagmiddag.

Vrij spelen op de vrijdagavond
Op de vrijdagavond heeft Metropole zijn clubavond op 4 tafels en worden soms wedstrijden gespeeld. Maar vaak zijn er tafels vrij voor recreatief biljarten. Op de kalender kun je precies zien wanneer.

Rubriek: Biljarten, BiljartClubContent door Ruud Boelens