Kampioensch harmonie 2012 034
Kampioensch harmonie 2012 021

Sociëteitskampioenschappen biljarten op 17 en 18 mei

De biljartwedstrijden om het kampioenschap van de sociëteit 2012 - 2013 worden gehouden op vrijdagavond 17 en zaterdagmiddag 18 mei. De grote vraag: wie is in staat Herman Schoenmacker, de kampioen van vorig seizoen, van een nieuwe titel af te houden. De vertegenwoordigers van GBC, Harmonie, Metropole, CC en Acquit gaan het onder leiding van wedstrijdleider Bert Koning proberen. Toeschouwers zijn van harte welkom bij deze wedstrijden, waarbij sommige deelnemers bloednerveus zijn, de spanning de snijden is en waarbij het toch nog heel gezellig is.

Rubriek: Biljarten door Ruud Boelens