Aanmelding biljartlessen februari-mei

Twee keer per seizoen, in september en februari worden er gratis cursussen gegeven voor Beginnende en meer Gevorderde biljarters. De cursussen bestaan uit 10 lessen van een uur en worden wekelijks gegeven. Deelname aan de beginnerscursus is drempelloos, voor gevorderden geldt dat zij het stadium van beginner voorbij moeten zijn. Het is mogelijk zowel in september als in februari te starten, maar er zijn beperkingen, zie hieronder bij de kleine lettertjes.

Na de cursus gevorderden (of bij een moyenne van 0,5-1) is het mogelijk deel te nemen aan het zogenaamde Begeleid Biljarten. Hoewel de groep deelnemers hier aanmerkelijk groter is, is instroom in februari ook hier nog slechts beperkt mogelijk, zie opnieuw hieronder. Advies: gewoon proberen.

NB. Meer informatie over de biljartcursussen is te vinden op de pagina Biljart

De kleine lettertjes:

• In het geval zich meer deelnemers aanmelden dan geplaatst kunnen worden, wordt  geselecteerd op volgorde van aanmelding. Pechvogels komen op de wachtlijst en staan bij de eerstvolgende gelegenheid vooraan.
  • Het is mogelijk de beginnerscursus te herhalen, echter de ware beginner heeft ook nu weer voorrang
  • Bij de cursus Gevorderden hebben de deelnemers uit de voorgaande cursus Beginners voorrang.
  • Dit alles heeft helaas consequenties: er zijn voor de komende maanden nog slechts enkele plaatsen beschikbaar:
  • Cursus beginners: nog 3 deelnemers mogelijk op maandagmiddag.
  • Cursus gevorderden: nog 2 deelnemer mogelijk op dinsdag en woensdag
  • Cursus begeleid biljarten: nog 2 deelnemers mogelijk op maandagmorgen

Opgeven op het volgende e-mailadres: biljart@societeitdeharmonie.nl

Opgave is mogelijk tot 31 januari.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Otto Krol