ATTENTIE - Keukasten worden vernieuwd

ATTENTIE  ATTENTIE  ATTENTIE  ATTENTIE

Van de Biljartcommissie

Er zijn plannen om de kleine keukasten te vergroten en te verdiepen.

Op de planning staat, dat dit mogelijk kan gebeuren tijdens de sluitingsweken van de “Sociëteit”.

DAAROM GAARNE DE KEU’S, DIE IN DE KLEINE VAKJES WORDEN OPGEBORGEN, MEENEMEN NAAR HUIS!!!!!!!!!

Diegene met een slotje krijgen er weer een voor terug. Anderen kunnen een afgesloten vakje krijgen op aanvraag.

Bij voorbaat dank.

Biljartlessen

In september beginnen we weer met de biljartlessen.

Belangstellenden, die zich nog niet hebben opgegeven, kunnen reageren. Er zijn nog een paar plaatsen beschikbaar.

biljart@societeitdeharmonie.nl

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Otto Krol