Rinus en pe

Bijzondere boekpresentatie 11 november met Rooie Rinus en Pe Daalemmer

Boekpresentatie Pé en Rinus.

Op donderdag 11 november om 20.00 uur  zal de bekende Groningse schrijver en columnist Herman Sandman zijn nieuwste boek presenteren over Pé en Rinus; De Biografie.  Welke Groninger kent Pé en Rinus niet?    Begonnen als straatzangduo trekken ze met hun theateroptredens al vier decennia volle zalen in Groningen Stad en Ommeland.  Welke Groninger heeft niet meegezongen of  meegebruld met liedjes als Hoornse Plas, Baukelien,  Alcohol, etc.  Voor veel Groningers vormen de liedjes en optredens van Pé en Rinus de soundtrack van hun leven.   De avond is natuurlijk niet compleet zonder dit illustere duo, ze zullen een aantal liedjes ten gehore brengen, Herman leest enkele passages voor uit zijn boek,  er kunnen vragen worden gesteld, er worden foto’s geprojecteerd en er is een klein kwisje;  wat weet u van het leven van Peter de Haan en Frank den Hollander?
Ook kunt u op deze avond de biografie kopen en laten signeren
Aanmelden voor deze kostelijke avond via boekpresentatie@societeitdeharmonie.nl

Rubriek: Algemeen door w.hooijer@home.nl