Biljart artikelen in de vitrine

Beste biljarters (m/v)

De vitrine in de sociëteit, waarin biljartartikelen zijn geplaatst, is vernieuwd. Hierin zijn alleen nog nieuwe artikelen geplaatst voor verkoop. De tweedehands artikelen zijn verwijderd. Wanneer je een tweedehands artikel wilt, kun je contact opnemen met Renze de Vries,  tel.nr.: 06 2482 8613.

De verkoop van de nieuwe artikelen is in handen van Jack Balkema, tel.nr.: 06 4161 1142 en/of 050 534 87 17 en Trees Westerhof, tel.nr.: 06 2161 5567 en/of 050 589 15 33.

Bij gelegenheid is René Bouma (Horeca) beschikbaar.

Je kunt alleen contant betalen, je kunt eventueel pinnen bij de ABN AMRO aan de Grote Markt.

Voor de goede orde: er worden geen artikelen uitgeleend.

Groet,

Jack Balkema / Trees Westerhof

Rubriek: Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Otto Krol