Biljartcommissie compleet

De biljartcommissie is verheugd dat met het toetreden van Harry Mencke van biljartclub GBC en Geerhard Schaap van biljartclub Content de commissie nu compleet is.

De vacature voor kledingbeheer wordt opgevuld door Bernadette Haamberg. Zij zal samen met Trees Westerhof  de uitgave van wedstrijdtenues beheren.
De dames starten in augustus 2024.

Even voor het ''opfrissen'': De biljartregels hangen in de biljartzaal op meerdere plekken. Tevens vragen wij uw aandacht voor het gebruik van de diverse keu-kasten in de Biljartzaal (zie de  opgeplakte meldingen), én het gebruik van het souterrain (biljartgedeelte, plus achterzaaltje), idem. Alvast dank!

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent, De Rode Bal door Otto Krol