Biljarters opgelet! Inschrijving deelname Harmonie Cup open

De planning van de Harmoniecup is gewijzigd. Het is  de bedoeling de eerste ronde te spelen van 11 september tot 11 november, de tweede ronde van 20 november tot 6 januari en de derde ronde van 15 januari tot 16 maart. De finale wordt dan in april gespeeld in plaats van in mei. We hopen op deze manier dat meer finalisten dan ook daadwerkelijk de finale kunnen spelen en zich  dan zich niet wegens vakantie of andere redenen  moeten afmelden.

Omdat de soos de komende drie weken gesloten is, vragen we jullie dan ook je zo spoedig mogelijk, via mail, aan te melden, zodat we direct na de vakantie de loting kunnen doen.

En  met vermelding van je huidige moyenne.

Overigens, het is bedoeling dat alleen het spelsoort libre wordt gespeeld.

We hopen op een grote deelname, dus GEEF je op bij Henny Kars of Jack Balkema.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Otto Krol