20231008 170730

Biljartwedstrijden in de Harmonie

Beste biljarters en liefhebbers daarvan,

De competitie van de diverse teams van de B.C.H. is weer begonnen! C1, C2, C4 (libre) en 3-Banden Groot en Klein. Tevens de individuele wedstrijden (P.K.'s). Dit betekent dat er vrijwel wekelijks op vrijdagavond wordt gespeeld, en soms op donderdagavond. Alle info vindt u op het prikbord bij de bar. Dit wordt ook bijgehouden, mochten er wijzigingen zijn.

Afhankelijk van het aantal wedstrijden op de vrijdagavonden is er derhalve gelegenheid tot "vrij biljarten" op de resterende tafels. Tot max 24u, en indien de wedstrijden eerder zijn afgelopen, in overleg. Maar óók uiteraard: wees welkom als toeschouwer bij onze teams!

Met sportieve groet, namens de Biljart Commissie.

Rubriek: Algemeen door René Bouma