Clubkampioenschap Libre GBC 2023

Begin deze maand is op 6 en 13 februari weer gestreden om het clubkampioenschap Libre.

Traditioneel bestaat de hoofdprijs uit de Luit Schillhorn van Veen wisselbokaal.

De beste 16 spelers van de eerste avond gingen op 13 februari door via een knockout systeem.

Na de kwartfinales en de halve finales werd uiteindelijk de finale gespeeld door Thomas Dröge en Otto Krol.

De rest van de aanwezige GBC-leden, gezeten in een kring om het biljart, keken geboeid toe.

Heel spannend werd het niet: Thomas won die strijd met overmacht.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Otto Krol