Poster bierling de schepper bokaal 2013

Eind augustus weer topbiljarten in de Sociëteit

Onlangs is bekend geworden dat ook dit jaar aan het begin van het seizoen in onze sociëteit weer een kadertoernooi voor teams wordt georganiseerd: De Bierling de Schepper Bokaal. Drie dagen lang zullen 7 teams, afkomstig uit heel Nederland, zich -op nieuwe lakens en met nieuwe ballen- warm lopen voor het komende seizoen. Uiteraard doet het kaderteam van Biljartclub De Harmonie mee. Alle informatie is te vinden op bijgaande poster. Dus wie prachtig kaderspel wil zien, weet waar hij/zij eind augustus moet zijn. Bovendien schijnt het ook nog eens heel gezellig te zijn.

Rubriek: Algemeen, Biljarten door Ruud Boelens