De harmonie cup2

Finalewedstrijden Harmonie Cup

Wie wordt de opvolger van Herman Schoenmacker? 16 finalisten strijden vrijdag 8 vanaf 19.00 uur en zaterdag 9 mei vanaf 10.00 uur om de Harmonie Cup, seizoen 2014 - 2015. Alle finalisten spelen elke ronde tot de finale op de 8 kleine wedstrijdtafels, dus er steeds wel een bekende van jou aan het spelen die je aan kunt moedigen.

Arbitreren of schrijven
En mocht je niet aan de voorronden van de Harmonie Cup hebben meegedaan, maar wel bereid zijn op vrijdag of zaterdag te schrijven of te arbitreren: meld je bij Eppo Viswat (viswat@kpnmail.nl).

Rubriek: Algemeen, Biljarten door Ruud Boelens