Gewestelijke finale Gemengd Kader

Gewestelijke finale gemengd kader 38/2 en 57/2

Waar begin april de districtsfinale gemengd kader in onze Sociëteit gespeeld werd (kijk hier voor verslag), mogen we aanstaande vrijdag 2 september (vanaf 19:00 uur) en zaterdag 3 september (vanaf 10:30 uur) de gewestelijke finale gemengd kader organiseren.
We ontvangen 6 finalisten, waaronder ons Sociëteitslid Folke Spakman.

We nodigen u van harte uit om dit mooie kaderspel op topnievau  te komen bewonderen (zo werden er in april in één beurt 152 caramboles gemaakt).

N.B. Er kan op zaterdag nog ''vrij'' gebiljard worden op de 2 grote tafels, tafel 8 én beneden in het souterrain.

Namens de wedstrijdleiding,
Sjaak Dorrepaal.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Otto Krol