Hans Hegeman

Hans Hegeman 40 jaar lid

Op vrijdagavond 27 oktober was het feest bij de verenigingsavond van BC Metropole. Het bestuur had die avond uitgekozen voor een huldiging van Hans Hegeman, die op 15 oktober 40 jaar lid was van de sociëteit en de biljartvereniging.

De sympathieke Froombosscher was geheel overdonderd. Barman Joost serveerde een taart en voorzitter Herman Kalter presenteerde de jubilaris een fles wijn. Toen Hegeman bij de die avond gespeelde clubwedstrijden naast de prijzen greep kreeg hij van zijn medeleden nog een extra fles wijn aangeboden. Uiteraard werd ook het feestlied gezongen.

Hans Hegeman werd op 15 oktober 1977 ingeschreven als lid van Sociëteit de Harmonie en Biljartclub Metropole, en is sindsdien onafgebroken lid geweest. Hij behaalde meerdere malen het algeheel clubkampioenschap, meest recentelijk in 2012.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub Metropole door C.J.W. Zwart