Imag0917
Imag0912 Imag0910 Imag0905

Hans van Zandvliet winnaar Harmonie Cup

Een lange vrijdagavond en de hele zaterdag streden de 16 finalisten om de felbegeerde Harmonie Cup. Die mooie bokaal die symboliseert hoe de biljarter onder grote druk fraait herrijst. Uiteindelijk streden Hans van Zandvliet en Jack Balkema om de titel en duelleerden Bart de Vries en Albert Schuringa om het brons. De a.s. voorzitter van de biljartcommissie liet er geen gras over groeien en won overtuigend van Jack, die overigens een geweldig toernooi speelde. Albert werd -terwijl hij maar één partij verloor- derde, na een ruime winstpartij op Bart de Vries, die zijn goede vorm van de rest van het weekeinde net niet lang genoeg vol kon houden. Hans ging naar huis met een waardebon van Hans Dijkstra Biljart Services op zak, Jack mag met 2 personen gaan dineren bij de Weeva en Albert mag met aanhang naar een film naar keuze. Alle andere finalisten mogen fier zijn dat de de finale gehaald hebben. De organisatie bedankt Hans Dijkstra en de Weeva voor hun sponsoring.
In de wandelgangen was iedereen het er over eens: de Harmonie Cup is een prachtige mogelijkheid om elkaar als sociëteits- en clubleden te ontmoeten en is dus 'here to stay'.

Rubriek: Algemeen, Biljarten door Ruud Boelens