Harmonie Cup 2022-2023

Beste biljarters (m/v)

De strijd om de Harmonie cup komt dichterbij. Half oktober is het zover, dan gaan we weer los met de eerste ronde.

Als je je nog niet hebt ingeschreven: grijp je kans. Het is gewoon  reuze leuk om ook eens tegen  leden van andere verenigingen c.q. andere leden van de sociëteit te spelen (en  daarna nog even gezellig met elkaar te keuvelen).

Je kunt je opgeven voor de categorie libre/bandstoten en driebanden (beide mag).

Aanmelden kan bij Jack Balkema, bij Henny Kars of op het inschrijfformulier op het prikbord naast de bar, onder vermelding van je naam, mailadres, je moyenne en de categorie(ën).

Henny Kars/Jack Balkema

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Otto Krol