poster

Harmonie Cup Driebanden: inschrijving geopend

Ook dit seizoen is er een Harmonie Cup Driebanden. Vorig seizoen viel de deelname nog wat tegen; velen bleken niet door te hebben gehad dat er naast het libre/bandstoten ook een HC driebanden was. Hopelijk dit jaar beter. We hopen dat zowel ervaren driebandspelers als (al dan relatieve) beginners zich opgeven, om zo niet alleen leuke ontmoetingen te hebben, maar ook het driebandenspel in onze societeit te ontwikkelen.

Opzet
De opzet is grotendeels hetzelfde als die van de Harmonie Cup libre/bandstoten. Ook bij dit toernooi moet iedereen een aantal caramboles maken dat past bij zijn/ haar sterkte. Het minimaal aantal te maken caramboles is gesteld op 8. De commissie heeft de opzet voor beide toernooien in één document gezet, dat binnenkort op onze website zal staan (onder Informatie, Documenten en Opzet Harmonie Cup 2019 - 2020) en op het publicatiebord in het Grand Café hangt.

Inschrijven
Met ingang van heden kan er tot 12 oktober 2019 ingeschreven worden voor deze nieuwe loot van de Harmonie Cup. Dat kan door je op te geven op de intekenlijst die naast de bar hangt of door een e-mail te sturen naar Jack Balkema (j.p.balkema@gmail.com) of Eppo Viswat (viswat@kpnmail.nl). Als je mailt, vermeld dan je naam, telefoonnummer, e-mailadres, (eventueel) de club waar je lid van bent en moyenne (graag vermelden waar die op gebaseerd is. Bijv. clubrooster, teamcompetitie district, etc.).

Eerste ronde en finaledag
De start van de eerste ronde is op 28 oktober 2019. De finalewedstrijden worden gespeeld op zaterdag 9 mei 2020. Houd die dag dus alvast vrij! We gaan er voorlopig van uit dat de finaledag gespeeld wordt met 8 deelnemers, e.e.a. afhankelijk van het aantal inschrijvingen. Plaats je je voor beide Harmonie Cups, dan zal je moeten kiezen met welke finale je meedoet. Een heerlijk luxe probleem.

Rubriek: Algemeen, Biljarten door Ruud Boelens