De harmonie cup1
Winnaar harmonie cup-a Strijd harmonie cup3 Strijd harmonie cup7

Inschrijving Harmonie Cup 2014 - 2015 loopt nog tot 6 oktober

Komen er meer dan de 63 inschrijvingen van het afgelopen jaar? Op 6 oktober zullen we het weten, want dan sluit de inschrijving. Met ingang van 6 september kan er ingeschreven worden voor de tweede editie van de Harmonie Cup. Dat kan door je op te geven op de intekenlijst die naast de bar hangt of door een e-mail te sturen naar Antoinette Borchert (anborch@xs4all.nl). We hopen natuurlijk dat alle deelnemers aan de eerste editie weer meedoen en dat veel nieuwe deelnemers zich zullen opgeven. Het maakt niet uit hoe goed je bent; iedereen heeft een gelijke kans de finale te halen en die te winnen.

Opzet en regels
De opzet en verdere regels zijn bijna hetzelfde als het afgelopen seizoen. Er zijn vooral enkele aanpassingen, c.q. verduidelijkingen in de regels opgenomen m.b.t. de handicaps. Verder beginnen we iets eerder en is de duur van elke voorronde iets langer.
Alle informatie is te vinden op onze website op deze pagina.

Eerste ronde
De eerste ronde wordt gespeeld tussen 20 oktober en 15 december.

Finaledata
De finalewedstrijden worden gespeeld op vrijdagavond 8 en zaterdag 9 mei 2015. Houd die data dus vrij!

Rubriek: Algemeen, Biljarten door Ruud Boelens