Keukasten en vitrinewinkel

Om gezondheidsredenen heeft Bert Koning besloten het beheer over de keukasten en de winkel over te dragen. Binnen de biljartcommissie is Jack Balkema van BC Metropole bereid gevonden een en ander van Bert over te nemen. Jack Balkema is in principe elke maandagmiddag rond 13.00 uur in de Harmonie aanwezig, alsmede op woensdagmiddag. Daarnaast is hij op de clubavond van Metropole (donderdag) aanwezig. Wil je telefonisch of per E-mail contact opnemen, Jacks telefoonnummer is 06 4161 1142 en het mailadres j.p.balkema@gmail.com. Ook voor materiaalonderhoud kun je bij Jack terecht.

Rubriek: Biljarten door Ruud Boelens