Loting harmonie cup tbv 3e ronde p1020092
Loting harmonie cup tbv 3e ronde p1020093

Laatste vooronde Harmonie Cup gestart

Tussenstand

De laatste voorronde van de Harmonie Cup is begonnen. Na deze ronde zal bekend zijn welke 16 spelers zich plaatsen voor het finale weekend in mei. Na 4 wedstrijden zijn de volgende 7 spelers nog ongeslagen met 8 punten: Johan Hidskes, Marjon Roozenkrans, Diddo Steen, Betsy Gerritsen, Albert Schuringa, Jack Balkema en Bart de Vries. Niet minder dan 17 mensen volgen op korte afstand met 6 matchpunten.

Loting

De loting voor de laatste voorronde heeft inmiddels plaats gevonden. Sterker nog, er zijn al weer wedstrijden gespeeld.

Rubriek: Algemeen, Biljarten door Ruud Boelens