Lief en leed (attenties naar leden)

Het is goed nog eens onder de aandacht te brengen dat Aly de Jonge al heel wat jaren achtereen zorg draagt ​​voor attenties in de vorm van een oproep, kaart van bloemetje naar leden die tijdelijk of landurig ernstig ziek zijn of een zware tegenslag te verwerken hadden of die we vanwege speciale verdiensten in het zonnige willen zetten.

Het komt regelmatig voor dat leden vergeten aan Aly door te geven wanneer een medelid iets ernstigs of speciaals overkomt. We vragen jullie om Aly zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Ze is te bereiken op  alydejonge0@gmail.com of 050-3134334

Met hartelijke dank aan Aly.

Rubriek: Algemeen door w.hooijer@home.nl