Maandagavond door en voor leden

Veel talent en kennis aanwezig

"Muziek maken, een boek presenteren, vertellen over een hobby, over je (voormalig) beroep, een interessante reis of over geschiedenis, alles kan". Carla Alma, voorzitter van de Culturele Commissie Activiteiten (CCA), vertelt dat leden die dat willen op maandagavonden gelegenheid hebben om iets van zichzelf te presenteren.

De CCA organiseert gedurende het hele jaar een scala aan activiteiten zoals landschapsdagen, proeverijen, boekpresentaties, cursussen, muzikale bijeenkomsten, klaverjasdrives en zelfs af en toe een feestje. Maar daarnaast zou het volgens Carla leuk zijn als leden zelf iets laten zien: “We weten dat er een boel talent, kennis en ervaring is en waarom zouden ze dat niet delen met anderen? Sommigen spelen misschien zelfs wel met de gedachte een complete cursus aan te bieden, denk bijvoorbeeld aan schilderen of een taal”.

Het is wel een beetje woekeren met de ruimte en de vrije dagdelen, maar op maandagavonden is de grote zaal in de Harmonie in principe leeg en kan gereserveerd worden. Leden die hiervan gebruik willen maken zijn zelf verantwoordelijk voor de organisatie en de publiciteit.

Graag even doorgeven aan Jack Blaauw, secretaris van de CCA. Email: j.blaauw@home.nl

Een bericht over de geplande bijeenkomst in de Nieuwsbrief en/of website kan ook via de CCA geregeld worden.

Tekst: Ellen Brand

Rubriek: Algemeen, Literatuur, Boekpresentatie door w.hooijer@home.nl