Imag0026

Marjet Simmelink kampioen 2013 vrouwenbiljarten

Marjet Simmelink won zaterdag 2 maart op overtuigende wijze het vrouwenkampioenschap biljarten 2013. Elf dames (vooral door ziekte moesten nogal wat deelneemsters afzeggen) streden met verve en plezier de hele dag om de wisseltrofee. 'At the end of the day' bleek dat Marjet duidelijk de beste was. Ze won met meer dan 2 gemiddeld de finale van Antoinette Borchert. Marjon Roozekrans won na een spannende wedstrijd tegen Trees Westerhof de derde prijs.

Mooie ambience

De finale wedstrijden werden in een mooie ambience niet alleen bekeken door de overige dames, maar ook door veel andere (mannelijke) toeschouwers. Na afloop deelde de voorzitter van de sociëteit de prijzen uit. Eén ding was in ieder geval duidelijk: volgend jaar weer!

Rubriek: Algemeen, Biljarten door Ruud Boelens