Nieuwe leeskring

Met ingang van februari 2024 hebben we er een nieuwe leeskring bij. In deze leeskring lezen we boeken van zowel Nederlandse als internationale schrijvers vanuit een breed literair aanbod. Bij het kiezen van een boek geldt de afspraak: het boek moet zowel digitaal als ook via de bibliotheek verkrijgbaar zijn. We ontmoeten elkaar afwisselend op de 3e woensdag van de maand van 15.30-16.30 uur. We zijn begonnen met het boek 'Het kleedje voor Hitler', waarin Bas von Benda-Beckmann vertelt over de beladen geschiedenis van zijn familie.

Op dit moment telt de groep 9 leden. Het maximum is 10 leden. Wil je graag meedoen, mail dan naar mariebalvert@hotmail.com

Rubriek: Algemeen door Monique Bodewes