Loting harmonie cup p1020082
Loting harmonie cup p1020081

Tweede voorronde Harmonie Cup gestart

De Harmonie Cup blijkt een doorslaand succes te zijn. Alle wedstrijden in de 21 poules zijn op tijd gespeeld. En -belangrijker- er werd met veel plezier gespeeld en er werden nieuwe contacten gelegd. Precies wat de sociëteit wil zijn: een ontmoetingsplaats voor min of meer gelijk gestemde mensen, die het leuk vinden elkaar te ontmoeten en gezamenlijk activiteiten te ondernemen. Zoals biljarten.

Inmiddels heeft de loting voor de tweede ronde plaats gevonden. Alle deelnemers zijn geïnformeerd. De uitslag van de eerste ronde en de indeling van de tweede ronde zijn ook te vinden op het mededelingenbord in de bar. Tot en met 5 maart kunnen de 63 wedstrijden gespeeld worden. Veel succes en -vooral- veel plezier.

Rubriek: Algemeen, Biljarten door Ruud Boelens