Verdwenen biljartkeu

Na een verblijf van enkele weken in het buitenland  ontdekte ik bij bezoek van onze clubavond van  23 september j.l.  dat mijn biljarttas met  inhoud uit het opbergvak verdwenen was.
Een zoektocht met hulp van de beheerder van de kasten en opbergvakken  heeft tot nu toe niets opgeleverd.
Ter informatie : het betreft een zwarte kunststof (vinyl) tas met als inhoud een biljartkeu merk Adam type double jointed en 2 topeinden (afgedopt), scheurplankje en krijt. Vervangingswaarde ca. € 275,-
Herkenning en eventuele tips die kunnen leiden tot het terug vinden van deze keu worden door mij,vanzelf sprekend, zeer op prijs gesteld.

John Bueving Groninger Biljart Club

Rubriek: Algemeen, Biljarten door Otto Krol