Verminderde beschikbaarheid “vrij biljarten” biljartzaal ivm Top-8-Masters toernooi.

In verband met de aanvang van het "Top-8-Masters Toernooi" zal er op maandagmiddag 10 oktober en donderdagavond 13 oktober een verminderde beschikbaarheid van het aantal biljarttafels zijn. Dit geldt dus voor het "vrij biljarten". Op de diverse club-avonden worden ook een aantal voorrondes gespeeld.

Op maandagmiddag 10 oktober zijn vanaf 12:30u 5 tafels gereserveerd en op donderdagavond 13 oktober vanaf 18:30u 3 tafels. (Náást club-avond van de Metropool!) Die avond zijn tevens de 2 'grote' tafels gereserveerd voor een wedstrijd van één van onze 3 Banden Divisie Teams.

Namens de organisatie dank ik u voor uw begrip en medewerking. Én; wees welkom als toeschouwer!

Voor meer info: zie eerder in 'Nieuws'.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Otto Krol